Blog

مارس 9, 2023

مضرات جوهرنمک برای لوله‌

در هنگامی که لوله‌ های فاضلاب گرفته می شود معمولا کلافگی بیشتری به سراغ شما آورده می شود. بعد از اینکه با کارهای اولیه شروع به باز کردن لوله کردید و در این کار موفق نیستید احتمال دارد به فکر استفاده از اسید جوهر نمک افتاده باشید اما از خطرات و ضرر های جوهرنمک برای لوله‌ آگاه هستید بدون شک اگر با خطرات این کار آشنایی پیدا کنید برای باز کردن لوله‌ ها به هیچ عنوان از این اسید شیمیایی استفاده نمی کنید. پس اگر لوله فاضلاب های شما هم دچار گرفتگی می شود و قصد دارید آن را با اسید جوهر نمک باز نمایید در ادامه این مطلب بسیار مهم همراه ما باشید. در ادامه به مبحث مضرات جوهرنمک برای لوله‌ می پردازیم. برای انجام تمامی خدمات لوله بازکنی و چاه باز کنی می توانید با افراد متخصص لوله بازکنی تماس گرفته و در تمامی مناطق استان زنجان خدمات خود را در کمترین زمان دریافت نمایید.

به چه دلیل استفاده از جوهر نمک برای باز کردن لوله‌ها خطرناک شده است؟

در ادامه به موارد مهمترین خطرات استفاده از این ماده شیمیایی اسیدی پزداخته می شود:

سوختگی در اثر برخورد اسید با دست

یکی از خطرناک‌ ترین موارد استفاده از جوهر نمک ها جهت باز کردن لوله‌ ها خطر برخورد این اسید با پوست دست و دیگر قسمت‌های بدن می باشد. با توجه به این که جوهر نمک یک اسید قدرتمند و صنعتی است بدون شک در صورت برخورد کردن با پوست بدن شما را دچار سوختگی خواهد کرد. توجه داشته باشید که سالانه هستند اشخاصی که به علت سوختگی در اثر جوهر نمک به بیمارستان‌ ها مراجعه خواهند کرد. اگر سوختگی در اثر جوهر نمک زیاد بشود امکان دارد برای شما خطرات بیشتری را به همراه داشته باشند. پس توجه کنید که مراقبت‌ های ویژه ای در این خصوص انجام دهید.

خوردگی لوله‌ها در اثر استفاده از جوهر نمک جهت باز کردن لوله‌ ها

یکی از مهمترین عارضه‌ هایی که استفاده از این اسید برای شما به همراه دارد خوردگی لوله‌ ها می باشد. استفاده از این اسید باعث خواهد شد به مرور زمان لوله‌ های شما دچار خردگی می شوند و اگر این خوردگی زیاد باشد، با مشکلات جدی تری رو برو می شوید در صورت استفاده از جوهر نمک جهت باز کردن لوله‌ ها امکان دارد لوله فاضلاب به طور کلی از بین می رود و شما مجبور به تعویض لوله ها می شوید که این کار برای شما هزینه بر و امری زمان بر می باشد.

تولید گاز‌های خطرناک

ترکیب اسید جوهر نمک با مواد موجود در درون فاضلاب گازهای خطرناکی را جهت افراد آزاد می کند. توجه نمایید در صورتی که از این اسید استفاده کرده ایدبه هیچ عنوان این کار را در محیط های در بسته و پوشیده انجام ندهید. و حتما یک راه خروجی هوا در نظر گرفته شود. به دلیل اینکه گازهای تولید شده در اثر استفاده از جوهر نمک جهت باز کردن لوله‌ ها جهت انسان بسیار خطرناک است و ماندن در مجاورت این گازها می‌تواند خطرات و عوارض بیشتری را برای شما به همراه دارد.

عدم ترکیب جوهر نمک با سایر مواد شوینده

یکی از اشتباهات رایجی که خانم‌ های ایرانی جهت باز کردن لوله‌ ها می‌ کنند که از خطرناک‌ ترین کارهای ممکن در استفاده از اسید می باشد ترکیب کردن جوهر نمک با دیگر مواد شوینده است. مواد شوینده دارای ترکیبات خاص شیمیایی می باشند و در صورت ترکیب شدن با جوهر نمک واکنش‌ های شیمیایی به وجود می آورد. بعضی از این واکنش‌ ها می‌تواند منجر به آزاد شدن گاز‌های اسیدی و سمی و همینطور ایجاد فرآیند گرمازای زیاد شود. پس به هیچ عنوان در باز کردن لوله‌ های فاضلاب جوهر نمک را با دیگر مواد شوینده ترکیب ننمایید.

بهترین راه برای باز کردن لوله‌ها در هنگام گرفتگی

بهترین راه جهت باز کردن لوله‌ ها در هنگام گرفتگی استفاده از کارشناسان این حوزه می باشد. شما عزیزان می‌توانید جهت باز کردن لوله‌های فاضلاب خود در سراسر استان زنجان با کارشناسان ما در تماس باشید. کارشناسان ما در اسرع وقت ایرادات گرفتگی لوله‌ های فاضلاب شما را با قیمتی بسیار خوب رفع خواهند کرد.

خدمات لوله بازکنی و چاه بازکنی در تمامی مناطق  استان زنجان و ….

جهت انجام تمامی خدمات لوله بازکنی و چاه باز کنی می توانید با افراد متخصص لوله بازکنی تماس گرفته و در تمامی مناطق استان زنجان خدمات خود را در کمترین زمان دریافت نمایید.

شماره تماس:  ۰۹۱۰۹۹۳۱۰۱۰

لوله باز کنی و چاه بازکنی در تمامی مناطق استان زنجان

لوله بازکنی, مقالات ,
About Rasouli

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

.