Blog

مارس 23, 2023

علائم پر شدن چاه فاضلاب – شماره تماس: ۰۹۱۰۹۹۳۱۰۱۰

چه سینک آشپزخانه باشد، چه توالت یا زهکشی زیرزمین، بوی تند خطوط آب مسدود شده چیزی نیست که به زودی فراموش کنید. این مشکل لوله کشی ممکن است هر صاحب خانه را در مقطعی تحت تاثیر قرار دهد. و بیشتر از اینکه روی بینی ما تأثیر بگذارد، پس زدن فاضلاب در واقع می تواند منجر به آلودگی و حتی رشد کپک شود. کلید اجتناب از آن ساده است: نگهداری دوره ای و مراقبت از مشکلات لوله کشی قبل از بدتر شدن آنها. در ادامه به مبحث علائم پر شدن چاه فاضلاب میپردازیم. برای انجام تمامی خدمات لوله بازکنی و چاه باز کنی می توانید با افراد متخصص لوله بازکنی تماس گرفته و در تمامی مناطق استان زنجان خدمات خود را در کمترین زمان دریافت نمایید.

علائم پر شدن چاه فاضلاب چیست؟

فاضلاب به دلایل مختلفی می تواند پشتیبان گیری کند. گاهی اوقات چیز اشتباهی را در لوله ها قرار می دهیم. اما اغلب علت یک خطای انسانی نیست، بلکه فرسودگی سیستم است.

علل اصلی انسداد عبارتند از:

clogged-gutter-leaves.jpg

  1. انباشته شدن روغن، گریس یا چربی در لوله ها. بهتر است از ریختن این چیزها در سینک آشپزخانه خودداری کنید. آنها باید در ظروف ریخته شوند و در زباله ها قرار گیرند.
  2. شستشوی محصولاتی که از نظر عفونی ایمن نیستند، مانند دستمال مرطوب، دستمال کاغذی، یا محصولات بهداشتی زنانه.
  3. خطوط فاضلاب قدیمی تر در اثر استفاده در طول سال ها دچار پوسیدگی می شوند.
  4. رشد ریشه درختان در اطراف یا داخل لوله ها.
  5. طوفان های شدید باران که می تواند باعث ایجاد پشتیبان در سیستم فاضلاب شهر شود. این بیشتر باعث مسدود شدن و سایر انواع آسیب های آب می شود.

علائم اولیه پشتیبان فاضلاب

کلیدهای ظریفی وجود دارد که به شما از گرفتگی و مشکلات پشتیبان هشدار می دهد. برخی از آنها عبارتند از:

صدای غرغر از زهکشی می آید

هنگامی که لوله تخلیه فاضلاب مسدود می شود، حباب های هوا ایجاد می شود. آن حباب ها صداهای غرغر را از زهکشی ایجاد می کنند. این حباب در توالت هنگام شستشو نیز دیده می شود.

بوهای غیرمعمولی که از سینک ها، دوش ها یا زهکش ها می آید

نسبتاً رایج است که بو از سینک آشپزخانه می آید. احساس بو از سینک حمام، دوش، وان یا فاضلاب لباسشویی طبیعی نیست. بو در یک یا چند نقطه از این نقاط نشانه وجود مشکل در خود سیستم فاضلاب است.

یک یا چند زهکش کندتر از حد معمول حرکت می کند

زهکشی که نمی تواند با فاضلاب هماهنگ باشد کندتر حرکت می کند. این به نوبه خود باعث افزایش انسداد می شود.

ذخیره آب داخل دوش یا وان

به زبان ساده، آب در وان یا دوش ذخیره نمی‌شود، مگر اینکه انسدادی در مسیر وجود داشته باشد.

انسداد فاضلاب می تواند منجر به نگرانی های شدید سلامتی برای خانواده شما شود

پشتیبان گیری از خطوط فاضلاب می تواند باعث آسیب آب به خانه شما شود. این پشتیبان همچنین آلاینده های فیزیکی و آلاینده های موجود در هوا را که می توانند برای سلامتی شما خطرناک باشند، دفع می کند. تماس فیزیکی با فاضلاب خام یا تنفس آن می تواند باعث گاستروانتریت همراه با یک گله کامل از بیماری های دیگر شود.

به گفته وزارت بهداشت ، برخی از این بیماری ها عبارتند از:

  • گاستروانتریت – ویروسی که اغلب به عنوان آنفولانزای معده شناخته می شود. می تواند باعث اسهال، سردرد، تب، گرفتگی عضلات و استفراغ شود. علائم ممکن است برای کودکان و نوزادان و همچنین افراد مسن و افراد دارای نقص ایمنی سخت تر باشد.
  • هپاتیت A – ویروسی که باعث خستگی و درد شکم می شود. می تواند منجر به یرقان و کاهش اشتها، اسهال، حالت تهوع و تب شود.
  • سالمونلوز – ناشی از باکتری ها، علائم سالمونلا تیفی موریوم و سالمونلا انتریتیدیس شامل تب، اسهال و گرفتگی عضلات است. این اثرات می تواند برای نوزادان، کودکان خردسال و افراد مسن یا افراد دارای نقص ایمنی بدتر باشد.

هر علامتی باید جدی گرفته شود. شما باید به دنبال مراقبت های پزشکی باشید. هر فرد مبتلا به هر یک از این مشکلات باید مقدار زیادی آب بنوشد تا از کم آبی بدن جلوگیری کند که می تواند منجر به مشکلات بیشتر شود.

هزینه رفع گرفتگی خط فاضلاب

unclogging-sink-pipe.jpg

گرفتن زودهنگام هر گونه پساب فاضلاب، کلید حفظ یکپارچگی سیستم لوله کشی خانه شما است. نادیده گرفتن یک موضوع تنها منجر به بدتر شدن آن و هزینه بیشتر در دراز مدت می شود.

اغلب کارشناسان ما می توانند یک خط را از طریق لوله عبور دهند تا مشکل را برطرف کنند. هر چند گاهی اوقات مشکل به کار بیشتر از این نیاز دارد. اگر ریشه درختان علت باشد، برای رفع مشکل باید چاله ای حفر شود و ریشه ها قطع شود. همچنین ممکن است نیاز به تعویض برخی از خط لوله باشد. و هزینه تعمیرات بیشتر خواهد بود.

بسیاری از بیمه نامه ها به مشکلات لوله کشی مانند پشتیبان گیری فاضلاب و تعمیر یا تعویض لوله کمک می کنند. بنابراین برنامه های گارانتی خانه را انجام دهید. قبل از انجام تعمیرات حتماً امکانات خود را درک کنید. همچنین باید توجه داشته باشید که ممکن است مسئولیت تعمیرات لوله های واقع در خارج از ملک خود را بر عهده نگیرید. به احتمال زیاد تعمیرات به عهده شهر است.

خدمات لوله بازکنی و چاه بازکنی در تمامی مناطق  استان زنجان و ….

جهت انجام تمامی خدمات لوله بازکنی و چاه باز کنی می توانید با افراد متخصص لوله بازکنی تماس گرفته و در تمامی مناطق استان زنجان خدمات خود را در کمترین زمان دریافت نمایید.

شماره تماس:  ۰۹۱۰۹۹۳۱۰۱۰

لوله باز کنی و چاه بازکنی در تمامی مناطق استان زنجان

مقالات , , , ,
About Rasouli

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

.