Blog

مارس 6, 2023

آموزش رفع گرفتگی توالت فرنگی و ایرانی

یکی از مشکلاتی که امکان دارد بعضی از ما با آن روبه رو شویم مشکل گرفتگی لوله فاضلاب و چاه توالت می باشد. این مشکلات یکی از بدترین اتفاقاتی است که امکان دارد برای شما به وجود بیاید اما جهت از بین بردن آن راهکارهای بیشتری وجود دارد. که می‌توانید از آنها استفاده نمایید تا این ایراد را در سریع ترین زمان ممکن حل کنید. به دلیل وجود چنین ایراداتی سعی داریم در این مقاله آموزش از بین بردن گرفتگی توالت فرنگی و ایرانی را به طور کامل با راهکارهای رفع گرفتگی توالت فرنگی و ایرانی آشنا شویم. اگر لوله چاه و فاضلاب توالت شما نیز دچار گرفتگی شده است و یا در تخلیه آب سیفون مشکلاتی وجود دارد در ادامه این مطالب همراه ما باشید تا با راهکارهای بیشتری مشکل را رفع کنید. در ادامه به مبحث آموزش رفع گرفتگی توالت فرنگی و ایرانی می پردازیم. برای انجام تمامی خدمات لوله بازکنی و چاه باز کنی می توانید با افراد متخصص لوله بازکنی تماس گرفته و در تمامی مناطق استان زنجان خدمات خود را در کمترین زمان دریافت نمایید.

دلیل اصلی گرفتگی لوله چاه

لازم است به این موضوع پرداخته شود که لوله چاه چرا دچار گرفتگی خواهد شد. این مورد بسیار اهمیت دارد. به دلیل اینکه با دانستن این موارد در اولین مرحله توانسته اید از گرفتگی لوله چاه جلوگیری کنید و یا با دلیل های اصلی وجود این مشکل آگاه شده و آگاهی داشته باشید. دلیل های اصلی که لوله چاه می‌ تواند دچار گرفتگی بشود شامل موارد زیر است.

  • رفتن صابون به درون لوله چاه
  • وجود ضایعات و مصالح ساختمانی در درون لوله
  • وجود دستمال کاغذی داخل لوله فاضلاب
  • گرفتگی توالت توسط اشیا
  • گرفتگی در اثر خشک شدن فضولات و مدفوع ها
  • انداختن نوار بهداشتی دورن چاه توالت
  • گرفتگی توالت در اثر تجمع مو در درون چاه
  • گرفتگی در اثر رسوب گرفتگی لوله‌ های فاضلاب ها

استفاده از لوله باز کن‌ های دستی

یکی از بهترین راه‌ ها جهت از بین بردن گرفتگی لوله توالت استفاده از لوله باز کن‌ های دستی می باشد. اگر گرفتی به طور جدی نباشد شما می‌توانید با استفاده از این دستگاه اقدام به باز کردن لوله‌های فاضلاب نمایید. فقط توجه داشته کنید که استفاده از لوله باز کن دستی برای کاسه توالت‌ های قدیمی که داری ترک و شکستگی می باشند به هیچ عنوان توصیه نخواهد شد. به دلیل اینکه امکان دارد کاسه توالت دچار شکستگی بشود و خسارت بیشتری به شما وارد می کند.

استفاده از آویز لباس‌ های سیمی

یکی از بهترین گزینه هایی که از آن می‌توانید جهت باز کردن گرفتگی و جهت رفع گرفتگی لوله توالت استفاده کنید، استفاده از آویزهای لباس می باشند.جهت استفاده از این دستگاه نیاز است آن را باز کنید و به شکل یک مفتول طولانی در بیاورید. و در انتهای این مفتول حالت قلاب گیره لباسها را از بین نبرید. این گیره جهت باز کردن لوله استفاده زیادی خواهد داشت.

برای اینکه لوله‌ ها و کاسه شما دچار مشکل نشود و اتفاقی پیش نیاید بهتر است. سر قلاب را با استفاده از یک قطعه پارچه نازک به طور کاملا محکم ببندید تا خراشیدگی و آسیبی به لوله‌ ها وارد نکنند و بعد مفتول درست شده را به داخل چاه فاضلاب هدایت کنید و آن را تا محل گرفتگی جلو تر فرو ببرید. در زمانی که گرفتگی لوله در ابتدای آن اتفاق افتاده باشد شما می‌توانید از این وسیله استفاده نمایید و در غیر این صورت باید راه‌ های بیشتری را برای این کار در نظر گرفته شود بعد از برخورد مفتول با گرفتگی به آنها به آرامی ضربه بزنید تا گرفتگی رفع بشود. سعی نمایید این کار را همزمان با آب گرفتن به داخل چاه انجام دهید تا گرفتگی به طور کامل برطرف شود.

دیگر روش‌های رفع گرفتگی توالت فرنگی و ایرانی

برای از بین بردن گرفتگی توالت می‌توانید از روش‌های زیر نیز استفاده نمایید.

  • استفاده از مواد شوینده
  • باز کردن لوله با استفاده از فنرهای دستی
  • بازکردن لوله با استفاده از محلول‌ های لوله بازکن

خدمات لوله بازکنی و چاه بازکنی در تمامی مناطق  استان زنجان و ….

جهت انجام تمامی خدمات لوله بازکنی و چاه باز کنی می توانید با افراد متخصص لوله بازکنی تماس گرفته و در تمامی مناطق استان زنجان خدمات خود را در کمترین زمان دریافت نمایید.

شماره تماس:  ۰۹۱۰۹۹۳۱۰۱۰

لوله باز کنی و چاه بازکنی در تمامی مناطق استان زنجان

مقالات, لوله بازکنی , , , , ,
About Rasouli

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

.