Blog

مارس 25, 2023

روش های تخلیه کردن چاه فاضلاب – شماره تماس: ۰۹۱۰۹۹۳۱۰۱۰

چاه فاضلاب پر شده چه کاری باید انجام دهیم؟ بهترین راه حل تخلیه چاه و مرحله های تخلیه چاه کدام هستند؟ دیگر نگران نباشید اولین مرحله پس از پر شدن یکدفعه ای چاه یافتن بهترین لوله بازکنی که بتواند با بهترین راه های تخلیه چاه کار شما را برطرف کند. در مرحله بعدی یافتن مکان چاه فاضلاب است از مکان چاه فاضلاب اطلاع ندارید مشکلی وجود ندارد می توانید با ما تماس بگیرید علاوه بر یافتن درب چاه می توانیم مشکل پر شدن چاه فاضلاب شما را بر هم برطرف کنیم. در ادامه به مبحث روش های تخلیه کردن چاه فاضلاب میپردازیم. برای انجام تمامی خدمات لوله بازکنی و چاه باز کنی می توانید با افراد متخصص لوله بازکنی تماس گرفته و در تمامی مناطق استان زنجان خدمات خود را در کمترین زمان دریافت نمایید.

روش های تخلیه کردن چاه فاضلاب

در ادامه مطالبی  که در رابطه با مرحله تخلیه چاه فاضلاب و روش های تخلیه چاه و همینطور یک چاه فاضلاب پعداز پر شدن و بالا امدن آب و فاضلاب باید چه مرحل هایی را طی کرد تا به طور کامل تخلیه گردد و مثل قبلا آب را دفع نماید.

بهترین طریقه تخلیه چاه کدام است؟

بهترین راه های تخلیه چاه های مسکونی و مجتمع ها و برج ها از طریق پمپ لجن کش استفاده کرد و جهت لایروبی چاه بهتر ین کاراین است که از نیروی انسانی استفاده شودبه این روش که بعد از لجن کشی با تانکر، کارشناسان متخصص می توانند به داخل چاه رفته و سرانجام لایروبی را انجام خواهند داد و در مرحله پایانی در بیشتر چاه ها احتیاج به کف تراشی چاه خواهند داشت.

پس از پر شدن چاه ها چه کار هایی راباید انجام داد؟ (مرحل های تخلیه چاه)

۱-اولین راه تماس با بهترین شرکت لوله باز کنی تخلیه چاه
۲- بعد یافتن محل چاه و بازشدن درب چاه
۳-تخلیه ازطریق تانکر تخلیه فاضلاب
۴-لایروبی و بیرون اوردن  فضولات و جامدات داخل چاه
۵-کف تراشی چاه های فاضلاب

آیا با انجام دادن این راه ها ضمانتی وجود دارد که چاه دوباره پر نمی شود؟

بله ما در لوله بازکنی خود به شما این تضمین را به صورت کتبی می دهیم که با انجام کارهای گفته شده تخلیه چاه انجام می گردد. چاه شما به طور کامل تعمیر و باز سازی میگردد.

مرحله های تخلیه چاه کدامند؟

اولین مرحله تخلیه چاه و نو سازی چاه یافتن درب چاه یا محل قرار دادن چاه است. و در مرحله دوم بازکردن درب چاه با خراب کردن قسمتی از طوقه چاه شروع می گردد و با خارج کردن گلدانی چاه و پیداشدن پایینی چاه، چاه آماده تخلیه چاه می گردد و در این مرحله چاه ازطریقه ماشین تخلیه چاه (ماشین های تخلیه چاه ۶ تن و ۱۲ تن است)که به وسیله پمپ لجن کش و یا به وسیله مکنده چاه تخلیه می گردد.

و در مراحل بعدی۹۰ درصد چاه ها دارای انباری محتاج ۱۰۰ درصد به لایروبی ازطریق کارکنان انسانی می باشد. در این مرحله ها چاه های فاضلاب به وسیله متخصصان چاه که مقنی نام دارد، متخصصان به داخل چاه می روند و چاه را لایروبی می کنند.

و در مراحل بعدی چاه را باید تراش داده که به آن تراش چاه یا کفتراشی چاه شناخته می شود و در این مرحله متخصصان چاه بازکن توسط کلنگ ویژه چاه از کف انباری چاه ۲۰ تا ۶۰ سانت از خاک آنها را بر می دارد و بدنه انبار را کلنگ زده می شود تا چشمه های دفع آب را که با خاک و لجن ترکیب شده است به طورکامل باز شود و چاه بتواند مانند سالهای قبل دوباره کار کند.

و در مرحله های پایانی در صورت احتیاج با استفاده از کول از ریزش ناگهانی چاه در سال های بعد جلوگیری خواهد کرد.کول چاه سازه بتنی است که متخصصان چاه بازکن با استفاده از راه کار کول گذاری، چاه را قویتر کرده و از ریزش چاه جلوگیری خواهد نمود.

در مرحله پایانی نیز با نصب دوباره گلدانی و طوقه چینی چاه ها و یا تعمیرات آن قسمتی از طوقه که خراب شده است چاه به طور کامل آماده بسته شدن می شود

چاه های فاضلاب پر شده راباید چه کارهای انجام دهیم تا دوباره مانند روز اول کار کند؟

پر شدن یکدفعه ای چاه یکی از حوادث بد مسکونی است که اگر دیر متوجه آن شویم احتمال دارد مخارج بیشتر و خطرات زیادی را برای شما داشته باشد.

یکی از اشکالات مهم در موقع  پر شدن چاه فاضلاب توالت تنها خالی کرد آب آن است که هر ماه و هفته ها به طور همیشگی انجام گردد و این پر شدن و خالی شدن ، باعث فرو ریختن چاه می گرددو در زمین هایی که خاک شل دارند بیشترنمایان میگردد.

خدمات لوله بازکنی و چاه بازکنی در تمامی مناطق  استان زنجان و ….

جهت انجام تمامی خدمات لوله بازکنی و چاه باز کنی می توانید با افراد متخصص لوله بازکنی تماس گرفته و در تمامی مناطق استان زنجان خدمات خود را در کمترین زمان دریافت نمایید.

شماره تماس:  ۰۹۱۰۹۹۳۱۰۱۰

لوله باز کنی و چاه بازکنی در تمامی مناطق استان زنجان

مقالات , , , ,
About Rasouli

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

.