Blog

مارس 20, 2023

رفع گرفتگی لوله- شماره تماس: ۰۹۱۰۹۹۳۱۰۱۰

ما هر روز از لوله های آب خود استفاده می کنیم، بنابراین، به طور طبیعی، آنها به مرور زمان دچار گرفتگی می شوند. اگر می‌توانید آنچه را که در زهکشی شما می‌گذرد درک کرده و پیگیری کنید، می‌توانید از روش مناسب برای رفع گرفتگی لوله استفاده کنید. در ادامه به مبحث انواع سرفنرهای لوله بازکنی میپردازیم. برای انجام تمامی خدمات لوله بازکنی و چاه باز کنی می توانید با افراد متخصص لوله بازکنی تماس گرفته و در تمامی مناطق استان زنجان خدمات خود را در کمترین زمان دریافت نمایید.

رفع گرفتگی لوله

  • سینک و وان حمام: احتمالاً شما بیشتر از هر لوله دیگری در خانه خود از این لوله ها استفاده می کنید. متأسفانه، این بدان معناست که اینها یکی از ساده ترین مواردی هستند که مسدود می شوند. معمولاً موهای شل، خمیر دندان و کف صابون در لوله های شما جمع می شوند و به مرور زمان جمع می شوند. پس از مدتی، آنها شروع به مسدود کردن لوله های شما می کنند که منجر به بازگشت همه چیز در زهکشی می شود.
  • توالت: در حالی که توالت شما برای دفع مواد زائد بدن و دستمال توالت طراحی شده است، بسیاری از مردم از آن برای شستشوی سایر چیزها نیز استفاده  کنند. یعنی، توالت ها اغلب با دستمال کاغذی، نخ دندان، بریده ناخن، سواب پنبه مسدود می شوند، این لیست ادامه دارد. وقتی این مواد در آب تجزیه نمی‌شوند، در لوله‌های شما جمع می‌شوند و منجر به گرفتگی درهم می‌شوند.

چگونه به راحتی لوله های خود را باز کنید

اکنون که متوجه شدید چه چیزی می تواند در لوله های شما گیر کند، وقت آن است که آنها را شل کنید.

خوشبختانه، لازم نیست یک لوله کش آموزش دیده باشید تا بتوانید اکثر لوله های گرفتگی ساده را مدیریت کنید. همچنین نباید از پاک کننده های شیمیایی استفاده کنید. در حالی که آنها برای شکستن مواد در لوله های شما کار می کنند، فقط در دراز مدت به لوله های شما آسیب می رسانند.

پس چه چیزی برای استفاده باقی می ماند؟ شاید تعجب کنید اگر بشنوید که احتمالاً همین الان ابزارها را در خانه خود دارید!

یک پیستون

ابزار رفع گرفتگی آزمایش شده و واقعی. پیستون ها برای از بین بردن ذرات غذا یا هر چیز گیر کرده در لوله منحنی در آشپزخانه یا حمام شما بهترین کار را دارند. به سادگی سینک یا کاسه توالت خود را با آب پر کنید و شروع به فرو رفتن کنید. برای جلوگیری از خیس شدن هر چیزی، فضای خالی را خالی کنید. پیستون کار می کند تا اقلام گیر کرده در لوله شما را از جای خود خارج کند، در حالی که آب آنها را در زهکشی شستشو می دهد.

قلاب سیم بلند

هنگامی که اشیاء کوچک یا توده های مو در فاضلاب حمام شما گیر کرده است، یک قلاب سیمی می تواند تنها یک ترفند باشد.

شما می توانید یک ابزار تمیز کردن زهکشی بخرید یا با یک رخت آویز خود را انجام دهید. یک انتهای آن را به شکل قلاب خم کنید، سپس سیم را در زهکش قرار دهید، آن را به عقب بکشید و هر چیزی که به آن می رسد را بردارید.

پس از چندین بار تلاش، باید بتوانید بیشتر ذرات مسدود کننده را حذف کنید. فقط به یاد داشته باشید که دستکش بپوشید!

مواد شوینده و آب گرم

وقتی سینک آشپزخانه شما با چربی مسدود شده است، تنها چیزی که نیاز دارید این است که صابون ظرفشویی خود را در دست بگیرید. یک قابلمه ۲ لیتری آب را به جوش بیاورید و چند قاشق غذاخوری مایع ظرفشویی را با آن مخلوط کنید. پس از جوش آمدن، مخلوط را به آرامی در آب سینک خود بریزید و با آب داغ بشویید.

آب داغ چربی را آب می کند، در حالی که صابون چربی را حل می کند. این کار را چند بار یا به میزان لازم انجام دهید.

نمک و آب گرم

اگر لوله های شما با گریس، چربی و گرفتگی صابون مسدود شده است، وقت آن رسیده است که نمک را بشکنید. نصف فنجان نمک از سفره، دریا یا کوشر را بردارید و آن را در فاضلاب آشپزخانه بریزید. سپس ۲ لیتر آب را روی حرارت قرار دهید تا به جوش آید. آن را در سینک بریزید، جایی که آب داغ چربی را پاک می کند و نمک به عنوان یک ماده تمیز کننده طبیعی برای صابون عمل می کند. این ممکن است نیاز به چند تلاش داشته باشد.

چگونه از گرفتگی لوله های خود جلوگیری کنیم

اکنون که لوله های شما تمیز و شفاف هستند، احتمالاً می خواهید آنها را به همین شکل نگه دارید. خوشبختانه، انجام این کار با چند روش برتر آسان است که بر روال عادی شما تأثیر نمی گذارد.

  • مه را خارج از زهکشی نگه دارید: چربی، روغن و گریس (FOG) رایج ترین مواد مسدود کننده در آشپزخانه هستند. در حالی که آنها می توانند به راحتی از زهکشی خارج شوند، این مواد خنک می شوند و شروع به چسبیدن روی لوله های شما می کنند و به مرور زمان تجمع ایجاد می کنند. به همین دلیل باید این مواد را تا زمانی که جامد شوند در یک شیشه یا ظرف بریزید، سپس آنها را به درستی در سطل زباله بیندازید.
  • ضایعات غذا را در سطل زباله بریزید: هنگامی که سبزیجات را پوست می‌کنید، تخم‌مرغ‌ها را می‌شکنید یا ظروف کثیف را تمیز می‌کنید، اجازه ندهید مواد غذایی قابل توجهی از آب خارج شوند. پوست پیاز، پوسته تخم مرغ، ماکارونی و سایر موارد می توانند به راحتی مجرای فاضلاب را مسدود کنند، حتی اگر زباله دانی داشته باشید. همیشه بهتر است این وسایل را در سطل زباله بیندازید.
  • خرید فیلتر موی تخلیه: اگر متوجه شدید که موهای شل یک مشکل همیشگی هستند، بهتر است از یک فیلتر مو برای زهکشی خود استفاده کنید. در حالی که آنها ۱۰۰٪ از ریزش موها در زهکشی جلوگیری نمی کنند، می توانید مانع از مسدود شدن توده های بزرگتر لوله های خود شوید. به علاوه، آنها نسبتاً ارزان هستند و در هر فروشگاه لوازم خانگی یافت می شوند.
  • شستشوی منظم آب گرم و نمک: اگر می خواهید تجمع اجتناب ناپذیر در سینک آشپزخانه خود را کاهش دهید، چرا مشکل را قبل از تبدیل شدن به یک وضعیت اضطراری کاهش ندهید؟ با شستشوی ماهانه آب گرم و نمک، می توانید جلوی گرفتگی گریس لوله هایتان را بگیرید.

خدمات لوله بازکنی و چاه بازکنی در تمامی مناطق  استان زنجان و ….

جهت انجام تمامی خدمات لوله بازکنی و چاه باز کنی می توانید با افراد متخصص لوله بازکنی تماس گرفته و در تمامی مناطق استان زنجان خدمات خود را در کمترین زمان دریافت نمایید.

شماره تماس:  ۰۹۱۰۹۹۳۱۰۱۰

لوله باز کنی و چاه بازکنی در تمامی مناطق استان زنجان

مقالات , , ,
About Rasouli

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

.