Blog

مارس 12, 2023

رفع نشتی و تعمیر لوله فاضلاب توکار

تعمیر ات لوله فاضلاب و رفع نشتی لوله فاضلاب توکار بدون تخریب و با تخریب از خدمات حوزه تاسیسات و تعمیرات لوله کشی ساختمان می باشدکه سفارش برای آن هرگز تمام نمی‌شود! به همین دلیل تصمیم گرفتیم در این پست درباره روش تعمیر ات لوله فاضلاب و جلوگیری نم لوله فاضلاب بدون خرابی با جزئیات کامل شرح دهیم. پس از بررسی راه حل موثر جلوگیری از تعمیرات لوله فاضلاب (ماننددرزگیری لوله فاضلاب)، یک روش سریع و اسان برای یافتن بهترین کارشناسان متخصص تعمیرات لوله فاضلاب توکار، باز سازی لوله های فاضلاب و رفع نم و نشتی همچنین برای شما معرفی می کنیم. در ادامه به مبحث رفع نشتی و تعمیر لوله فاضلاب توکار می پردازیم. برای انجام تمامی خدمات لوله بازکنی و چاه باز کنی می توانید با افراد متخصص لوله بازکنی تماس گرفته و در تمامی مناطق استان زنجان خدمات خود را در کمترین زمان دریافت نمایید.

رفع نشتی و تعمیر لوله فاضلاب توکار

یکی از مهمترین مشکلاتی که ما را به تعمیرات لوله های فاضلاب احتیاج پیدا می کنیم، نشت کردن مایعات از آنهاست. به روز نشتی در لوله فاضلاب به نظر ایراد آسان و کم‌خطری می‌ باشد. ولی در صورت عدم رفع نم لوله فاضلاب، ممکن است این اتفاق بتواند تا حد خراب کردن دیوارهای منزل و از بین بردن کامل آرامش ما پیش رود.

پس بایدنشتی لوله های فاضلاب، و رفع نم و جلوگیری نشتی لوله‌ها را جدی بگیریم. به محض مشاهده و دیدن نشتی لوله‌ های ساختمان، از یک لوله‌ کش برای سلب نشتی لوله فاضلاب توکار یا روکار و همین طور درزگیری لوله فاضلاب کمک بگیریم.

دلیل نشتی لوله های فاضلاب چیست؟

  • نشتی لوله های فاضلاب به دلیل باز یا شل شدن اتصالات لوله
  • نشتی به خاطر سوراخ شدن یا شکستگی لوله
  • برخورد اجسام تیزدر لوله‌های پولیکا
  • دریل کاری دردیوار
  • زیر و خشن بودن بستر در لوله های فاضلاب
  • استفاده مکرر از آب داغ (به علت بالاتر بودن واکنش شیمیایی و آب داغ نسبت به آب سرد)
  • از بین رفتن عایق بندی و ترکیب آب بندی (مثلا به علت استفاده خیلی زیاد از مواد لوله بازکنی)

ازبین بردن نشتی لوله فاضلاب توکار به چند طریق انجام می‌شود؟

بازسازی لوله های فاضلاب و رفع نشتی لوله های فاضلاب گاهی اوقات با چسب رفع نشتی، گاهی با استفاده از مایع درزگیر لوله فاضلاب، گاهی با تخریب محل، و بعضی وقتها  هم با روش‌ های کمتر شناخته‌ شده‌ای مثل رفع نم با مواد نانو و بدون تخریب انجام می گردد.

روش رفع نشتی لوله های فاضلاب توکار بیش از هرچیز به شرایط لوله‌ها و قسمتی که باعث نشتی شده است، بستگی دارد. در ادامه روش‌های رفع نشتی لوله های فاضلاب توکار بدون تخریب و با تخریب را کوتاه برای شما توضیح داده‌ایم.

ازبین بردن نشتی لوله فاضلاب توکار با تخریب

همه ما به خوبی با ازبین بردن نشتی لوله فاضلاب توکار و مراحل کامل آن آشنا هستیم. واز آنجا که دسترسی به لوله‌های فاضلاب توکار به طور مستقیم وجود ندارد؛ تعمیرات و از بین بردن نشتی لوله فاضلاب چالش‌ های خود را داشته و خسارت زیادی نسبت به لوله‌های روکار ایجاد می‌کنند.

تخریب و بازسازی دوباره لوله‌ها، تنها راه منطقی برای از بین بردن نشتی لوله فاضلاب توکار می باشد. هرچند در مواردی این کار با حداقل خسارت انجام می گردد؛ از جمله مواقعی که امکان دسترسی به لوله‌ ها از سقف طبقه زیریا کف طبقه بالا وجود خواهد داشت.

در این شرایط میتوان با چسب رفع نشتی و درزگیری لوله فاضلاب یا اغلب روش‌ های مهم را باید برطرف کرد.

از بین بردن نشتی با برش دادن قطعه یا لوله

این روش هنگامی استفاده می شود که ما بین اتصالات و لوله نشتی ایجاد شده باشند. در این مرحله متخصصان تعمیرات لوله فاضلاب بدون وارد کردن آسیب به لوله ها، با یک اره اتصالات را برش می‌دهند. سرانجام قطعه اتصال را دور انداخته، و قطعه جدیدی را جایگزین آن می نماید.

درزگیری لوله های فاضلاب با چسب از بین بردن نشتی

با استفاده از چسب رفع نشتی لوله فاضلاب بعضی اوقات برای برطرف کردن نشتی‌ های ریز، و موقتی که تنها یک سوارخ ریز باعث بروز نشتی لوله های فاضلاب شده است کاربرد خواهد داشت.

برای این راه کار باید جای سوراخ شدن لوله فاضلاب را مشخص، و آن را باید باماژیک علامت‌گذاری کرد. همچنین باید کمی چسب رفع نشتی لوله فاضلاب را در محل آسیب‌ دیده بریزیم. پس از خشک شدن چسب، و باید با نوار فایبر گلاس دور نقطه نشت را تمیز درزگیری کنید.

استفاده از خمیر درزگیر لوله های فاضلاب

سومین راه و روش تعمیر لوله های فاضلاب، استفاده از مایع درزگیر لوله فاضلاب (خمیر درزگیر لوله فاضلاب) می باشد. مایع درزگیر لوله مثل چسب هست، و از آن برای آب‌ بندی لوله‌ها استفاده می‌ نماییم.

مایع درزگیر لوله فاضلاب هنگامی کاربرد دارد که شکستگی یا سوراخ بزرگی در لوله ایجاد نشده است. با خمیر درزگیر لوله فاضلاب، بدون احتیاج به برشکاری لوله‌ها، فقط باید مقداری از آن را روی بخش‌ های آسیب‌ دیده اعمال کرد تا نشتی لوله ها برطرف می شود.

آسترکشی لوله فاضلاب توکار از درون

از این طریق و روش های دیگر دقیقا بدون تخریب نیستند، اما با کمترین تخریب انجام می‌گردد.

اگر قطر لوله آسیب‌ دیده فراوان (و جنس آن سفالی، چدنی، pvc یا پلیکا) باشند متخصصان می‌ توانند برای باز سازی لوله یک آستر لوله‌ای جدید را داخل آن قرار دهند.

برای روش باید سوراخی در جای نشت لوله ایجاد کرده باشند تا دستگاه‌ های مخصوص داخل لوله شوند؛ بنابراین تخریب کمی لازم می باشد. به لطف رفع نشتی لوله فاضلاب توکار بدون خرابی زیاد، روند تعمیرات سریعا به پایان خواهد رسید.

بازسازی سوراخ کاری افقی لوله فاضلاب

این روش همچنین به تجربه بالایی نیازمند است و با حداقل تخریب انجام خواهد شد. متخصصان ابتدا باید محل ترک‌ خوردگی را پیدا کنند، و بعد سوراخی افقی روی خاک محل قرارگیری لوله ایجاد نمایند.

و بعد از ایجاد سوراخ افقی و بیرون کردن لوله شکسته، و لوله جدیدی که به کمک دوربین‌ های داخل لوله وارد محل پپدا می شود و با چسب‌ های رزینی به سیستم لوله کشی چسبانده می شود.

خدمات لوله بازکنی و چاه بازکنی در تمامی مناطق  استان زنجان و ….

جهت انجام تمامی خدمات لوله بازکنی و چاه باز کنی می توانید با افراد متخصص لوله بازکنی تماس گرفته و در تمامی مناطق استان زنجان خدمات خود را در کمترین زمان دریافت نمایید.

شماره تماس:  ۰۹۱۰۹۹۳۱۰۱۰

لوله باز کنی و چاه بازکنی در تمامی مناطق استان زنجان

مقالات , , , , ,
About Rasouli

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

.