Blog

مارس 27, 2023

تشخیص علائم پر شدن چاه فاضلاب – شماره تماس: ۰۹۱۰۹۹۳۱۰۱۰

نشانه های پر شدن چاه فاضلاب چیست؟ یا از کجا بدانیم چاه فاضلاب پر شده است؟ یکی از مهمترین علائم پر شدن چاه فاضلاب بوی بد آن می باشد که احتمال دارد در حمام، آشپزخانه، توالت ها و چاه فاضلاب حیاط منزل این بو را متوجه شوید و اما دلایل دیگری هم هست که نشانه هایی از پر شدن چاه آشپزخانه، حمام، توالت و غیره است. در ادامه مطالب ها مفصل به هر یک از آنها توضیح داده  شده است. در ادامه به مبحث تشخیص علائم پر شدن چاه فاضلاب میپردازیم. برای انجام تمامی خدمات لوله بازکنی و چاه باز کنی می توانید با افراد متخصص لوله بازکنی تماس گرفته و در تمامی مناطق استان زنجان خدمات خود را در کمترین زمان دریافت نمایید.

تشخیص علائم پر شدن چاه فاضلاب

متوجه شده باشید که احتمال دارد این علائم نشان دهنده گرفتگی لوله فاضلاب است، که در اینجا شما به یک لوله باز کن نیازمندید. شما می توانید به سایت لوله بازکنی که کمک های خود را به صورت ۲۴ ساعته انجام میدهد مراجعه کنید و با مبلغ مناسب ازتیم کارشناسان ما کمک بگیرید.

از کجا متوجه شویم چاه فاضلاب پر شده است؟ (علائم و علت پر شدن چاه فاضلاب)

گاهی وقتها در خانه های قدیمی که از سیستم فاضلاب شهری استفاده نمی کنندو پر شدن چاه توالت هاو فاضلاب ممکن است اتفاق بیفتد ولی سوالی که می پرسیم  این است: چگونه متوجه شویم که چاه فاضلاب منزل پر شده است؟

برای جواب به این سوال باید نشانه های پر شدن چاه فاضلاب را بدانیم. نکته بسیار مهمی که وجود دارد احتمال دارد با وجود بعضی از این علائم نشان دهنده پر شدن چاه نیست و نشانه های دیگری احتمال به وجود آمدن این علائم می باشد. اما از مهم ترین علائم پرشدن چاه می توان به موارد زیر نام برد:

  • منتشر شدن گازهای سپتیک
  • رطوبت زمین و دیوارهای دوروبر چاه فاضلاب
  • گوش کردن صدای آب
  • بالا امدن فاضلاب از لوله ها
  • حمله ناگهانی مقدار زیادی از حشرات موذی
  • فرو ریختن خاک و زمین دوربرچاه

۱_ بوی بد فاضلاب؛ از علائم پر شدن چاه توالت، آشپزخانه و…

به طور کلی فاضلاب بوی ناخوشایندی دارد. وجود اضافی های غذایی، ضایعات و غیره از خود گاز سپتیک تولید می کند که این گاز بوی خیلی نامطبویی دارد.

اگر درون چاه خالی باشد این گاز مقدارکمی دارد و بوی بد آن در بیرون لوله فاضلاب معلوم نیست، ولی اگر چاه فاضلاب پر باشد اندازه گاز سپتیک زیاد می شود و بوی فاضلاب به آسانی حس می شود. بنابراین منتشر شدن گاز سپتیک می تواند از علائم پر شدن چاه باشد.

بعضی وقتها با چندین راه آسان می توان بوی نامطبوع فاضلاب را از بین ببریم که مطالب جلوگیری بوی بد فاضلاب در منزل در سایت لوله بازکنی به موضوعاتی مانند دلایل بوی بد فاضلاب و راه های از بین بردن آن راتوضیح می دهد.

۲_ رطوبت زمین و دیوارهای اطراف چاه از خطرات پر شدن چاه فاضلاب

با پرشدن چاه و بالا آمدن فاضلاب، رطوبت زیادی همینطور به بالای چاه منتقل می شود که به علت مقدار زیاد رطوبت، نمی تواند ترکیب خاک شود و به موزائیک ها و دیوارهای دورتادور آن خواهد رسید

با دست زدن موزائیک و خاک می توانید متوجه وجود نم در آنها شوید. بنابراین گاهی باوجود رطوبت بی دلیل در دیوار و زمین می توان از نشانه های پر شدن فاضلاب و جوابی در سوال به این که چگونه بفهمیم فاضلاب پر شده است.

۳_ شنیدن صدای آب؛ از علائم پر شدن چاه فاضلاب

می توان گفت یکی از مهمترین  علائمی که مشخص می شود چاه فاضلاب پر شده است، گوش دادن به صدای آب می باشد

به این صورت که با سرازیر شدن آب در فاضلاب، اگر چاه پر شود  صدای آب مثل ریختن آب از بلندی می باشد که به واضح شنیده می شود. اما اگر چاه پر نباشد صدای ریختن آب خیلی کم و یا شنیده نمی شود.

بنابراین دلیل صدا دادن چاه فاضلاب می تواند علائم پر شدن چاه فاضلاب است که در صورت بررسی نکردن خسارت های خیلی زیادی از جمله فرورفتن  زمین را به همراه خواهدداشت.

۴_ بالا آمدن فاضلاب از لوله ها و رفع آن به روش لوله بازکنی پونک

بالا زدن آب و فاضلاب از لوله های کف شوی حمام، آشپزخانه، توالت و… می تواند یکی از روش های تشخیص بالا آمدن چاه توالت و فاضلاب باشدو علت زود پر شدن چاه فاضلاب باشد وممکن است دلیل آن گرفتگی لوله فاضلاب خواهد بود.

برای مشخص شدن یکی از این دو موارد باید کارشناس لوله بازکنی  آن را بررسی کنند. کارشناسان لوله بازکنی پونک در سایت با توجه به دانش و مهارت های زیادی که دارند به آسانی و فوری می توانند مشکل بالا آمدن فاضلاب از لوله ها را برطرف کنند.

خدمات لوله بازکنی و چاه بازکنی در تمامی مناطق  استان زنجان و ….

جهت انجام تمامی خدمات لوله بازکنی و چاه باز کنی می توانید با افراد متخصص لوله بازکنی تماس گرفته و در تمامی مناطق استان زنجان خدمات خود را در کمترین زمان دریافت نمایید.

شماره تماس:  ۰۹۱۰۹۹۳۱۰۱۰

لوله باز کنی و چاه بازکنی در تمامی مناطق استان زنجان

مقالات , , , ,
About Rasouli

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

.